onsdag 29. april 2009

Planlegging: Natt til 1. mai

Det er allmenn kjent at russen tar av natt til 1. mai.
Dette er jo starten på russetida og må derfor feires med et sabla pang.
Jeg for min del kjenner at jeg ikke er så hypp på å feire natt til 1. sammen med 11 000 ukjente russ, så jeg blir heller i trygge lille Svelvik.
Fare for grilling og pils, men ellers enn det blir det nok en rolig kveld.

Det er mange grunner til dette (bortsett fra at jeg ikke er spesielt hypp på x antall vårkåte, dritings og spyklare ungdommer sammen med techno-trance-party-party-musikk). Beløpet på konto'n har ganske mye å si. Det er hovedsakelig det som har styrt alt sammen, men når jeg tenker etter så er det litt deilig å bare være i Svelvik. Jeg kan dra hjem når jeg vil fordi det tar maks en halvtime å gå uansett hvor i Svelvik jeg er, det er ikke no stress å sove hos noen, eller få noen til å kjøre meg hjem.

Alt i alt er jeg greit fornøyd med at jeg ikke skal noe annet enn å grille og pilse. Kanskje mest fordi jeg skal bort på fredagen og ikke har veeeldig lyst til å være hinsides fyllesjuk..

Uansett..
God tur til dere som skal til Tryvann.
Drikk vann (og øl), og ikke bli med Rocco i skogen!

1 kommentar:

Silje Elisabeth sa...

hehe du er nå søt å da! kanskje jeg kan væme på grillings å pils? din lille russetulling:P

Vennlig hilsen din kjære lillesøster!