onsdag 22. april 2009

Russ '09

Som dere kanskje har fått med dere er undertegnede russ i år. Jeg skulle egentlig vært russ for to år siden, men av en rekke årsaker (jeg vil bare si med en gang at jeg ikke strøyk på eksamen, måtte gå året om igjen eller noe annet tåpelig. Jeg valgte bare feil linje) er ikke jeg russ før i år.
Vi har allerede hatt revy, noe som viste seg å være en relativt stressende begivenhet. Det ble fem dager med intens øving før premieren, og det gikk faktisk ikke så dårlig. Jeg er faktisk veldig fornøyd med 90-kullets innsats. Min egen innsats skal ikke nevnes i det vide og det brede, men jeg er ganske fornøyd med egen innsats! Jeg har hvertfall aldri vært så sliten før!

Det nærmer seg mai med stormskritt og dåpen er allerede i morgen. Jeg skal mest sannsynlig jobbe og vet derfor ikke om det blir no dåp på meg. Skal høre litt i dag om det er noen som kan jobbe for meg, sånn at jeg kan få en flaske øl i huet og et teit navn på lua.

Uansett.. Jeg ser fram til russetia, mest fordi jeg vet at mine dager på Sande videregående snart er talte. Hurra-meg-rundt!

1 kommentar:

Ida Emilie sa...

Gratulerer Christine! you go girl!