fredag 15. mai 2009

russ og matte

Jeg vil bare nevne hvor utrolig dårlig russ jeg er. Jeg hater russetia. Det er bare stress hele tiden, og jeg har ikke en gang vært med på noe. Jeg var med på revyen, våkenatt på skolen og Tusenfryd (noe som var dødskjipt pga kø) og det er det. Natt til 1. var jeg hos Lis sammen med Guro, Silje og Carine, og natt til 17. skal jeg sove. Konklusjonen er vel at jeg har festa fra meg, jeg har null behov for å høre på trance til klokka 3 på natta mens folk spyr i buskene og sovner i grøfta. Jeg har rett og slett blitt for gammal. Men men.. Det skal bli godt å bli ferdig. Nå gjenstår bare en del prøver, samt eksamen.

I går ble vi trukket opp i skriftlige fag, matte eller nynorsk. Jeg ble trukket opp i matte og er dritfornøyd! Så jeg har eksamen på tirsdag. Så det er igrunnen bare onsdag som er vanlig dag til uka, og da skal vi vel ratt ha en prøve i norsk. Totalt unødvendig mener nå jeg, siden halve klassen er opptatt med forberedelser til matteeksamen. Så er det bare bokmål- og medie-eksamen igjen av det skriftlige, og da kan man bare krysse fingrene for at jeg kommer opp i et greit fag på det muntlige.

En kjapp oppdatering, ja, men jeg viser hvertfall at jeg fortsatt lever da!

Ingen kommentarer: