torsdag 28. mai 2009

Eksamen

Det går mot slutten av mai og eksamenstiden har truffet oss alle som et vennskapelig klapp på en solbrent rygg. Jeg har allerede hatt to skriftlige eksamener, en i matte og en i norsk bokmål. Priser meg lykkelig for at jeg ikke kom opp i nynorsk! Nå er det bare en skriftlig eksamen igjen, og det er i mediefag. Oppgavene er annerledes enn tidligere år, og det faktum at det er skriftlig og ikke muntlig (som jeg er vant med) gjør hele greia litt mer vanskelig. Det gikk jo greit på heldagsen, men jeg kommer ikke til å satse på noe annet enn ståkarakter, så er det opp til sensor å velge om snittet mitt skal trekkes opp eller ned!

Håper hvertfall jeg får greie karakterer så jeg kommer inn på de studiene jeg vil!

Nå er leiligheten i Sande snart ferdig og jeg gleder meg til Guro flytter inn "på ordentlig". I tillegg har jeg fått egen nøkkel (som forøvrig er blå), jeg er lykkelig!

Nå skal jeg la hjernecellene mine få kaste seg over pensum igjen. Sikkert greit å gjøre mitt for å få en grei karakter. Heldigvis får vi skrive ned og ha med alt vi vil av stoff, så lenge det blir levert før kl 6 i kveld. Hurra meg rundt!

Ingen kommentarer: