tirsdag 20. april 2010

En gang i tiden

...var jeg ganske flink til å skrive blogg. Jeg hadde mer tid til å kjede meg (på skolen) og dermed også tenke (ikke så mye egentlig). Også satt jeg som regel ved pc'n når jeg kjedet meg, og da var det ikke så vanskelig å lire av seg noen velvalgte (les: lite gjennomtenkte) ord. Nå har hverdagen plutselig blitt så travel.
Jobb og bikkjer, matlaging og husarbeid. Det stinker å være voksen.
Men så kommer helga. Og da er det greit likevel =)

Men jo, en annen grunn til at det blir så lite blogging er at jeg glemmer alt det jeg har lyst til å blogge om. Jeg tenker ofte på ting jeg har lyst til å blogge om, men når jeg endelig får satt meg ned foran pc'n er det helt tomt i hjernen og jeg blir sittende å surfe på facebook. Ja, også funker ikke pc'n (ingen av dem. Jeg har tre). Jeg tror jeg utstråler en underlig tekninsk aura som enten får tekninkken til å jobbe på overtid og dø av stress lenge før sin tid, eller at livsgnisten (hoho) blir trukket ut i mitt nærvær. Det kan selvfølgelig bare være tilfeldigheter da. Man vet jo aldri!


Jeg har forresten fått nye briller! Jeg skulle gjerne tatt bilde, men akkurat nå sitter jeg inne på rommet til Guro og her er det rimelig mørkt, så det har liksom ingen effekt.

Jeg skal virkelig prøve å ta meg sammen angående blogginga. Jeg blir flau hver gang jeg åpner siden og ser hvor lenge det er siden sist jeg skrev. Huff og huff...

So long!

Ingen kommentarer: