torsdag 1. april 2010

Påske og sånt

Hei og hå!

Jeg er sykt elendig på den bloggskrivinga her… Det er vel mest fordi jeg føler at jeg ikke har tid.
I det siste har jeg stort sett bare jobba, kommet hjem, spist, lufta bikkjer og så lagt meg. Jeg har knapt nok løfta en finger her hjemme de siste 2-3 ukene (om ikke mer). Heldigvis har jeg en fantastisk romkammerat som styrer og ordner i heimen til alle døgnets tider. Jeg vet ikke hva jeg skulle gjort uten hu! Det hadde vært katastrofeområde her da gitt. Så Guroen, jeg setter ufattelig stor pris på alt du gjør her hjemme. Det er superdeilig å komme hjem til en strøken leilighet =)

Sånn ellers enn det har vi fått et nytt medlem i familien. Lille Jamie ankom mandag 22.mars. Han er den tøffeste lille chihuahua-valpen jeg noen gang har møtt hvertfall! Da vi fikk de andre brukte vi lang tid på å venne dem til Pepper (dalmatineren), men Jamie begynte å leke med halen til Pepper den 2. eller 3. dagen han var her.









Jessda. Jeg er alene hjemme noen dager så nå skal jeg bare nyte roen (sammen med Pepper, Tila og Backup) også blir det vel en liten opprydding på rommet eller noe sånt =)

God påske!

Og forresten! Det er 1. April i dag, så det er bare å lure folk trill rundt! Enjoy!

Ingen kommentarer: