mandag 22. september 2008

Jeg vil bare informere...

...om at jeg for en gang skyld er stolt av meg selv. Vi har hatt litt prøver i det siste, og jeg har gjort det relativt greit på flesteparten, i tillegg har jeg (tro det eller ei) vært aktiv i timene. Jeg er som et helt nytt menneske! Haha.. Neida, ikke helt, men jeg føler meg faktisk ganske bra nåe jeg veit at jeg er ferdig med flesteparten av leksene og sånt.
Ja, det var egentlig det.
Syns også det er verdt å nevne at vi spilte fotball i gymmen i dag. På kunstgress. Har du noen gang tryna på kunstgress? Det er ikke spesielt digg! Jeg har prøvd det før, og gjorde det i dag igjen. Tror ikke jeg ljuger når jeg sier at brannsåret er 15 cm langt. Men vi fikk mål da! Det var alt for i dag, men jeg lover det kommer et heftig innlegg om ikke så veldig lenge! Men kan som vanlig ikke love noe da..
Anyways....

1 kommentar:

Anonym sa...

jeg har ikke tryna på kunstgress, men nå har jeg aldri vært så ivrig på fotball heller...