mandag 1. september 2008

Note to self:

Neste gang det ringer på døra og du ikke veit hvem det er, gjør følgende før du åpner:
Sett på Metallica eller Disturbed på full guffe
Ta på en t-skjorte hvor det står: Stikk å brenn
Ha et godt grep om en bok om satanisme eller lignende

Kommer de på døra her én gang til skal de enten få seg et greit sjokk, eller skjønne at de absolutt ikke trenger å komme tilbake. Ikke vondt ment mot superkristne, men jeg har allerede brista to ribbein i forsøket på å kvele en hysterisk latterkrampe.
Jeg skal gi deg ulært jeg.... hmpf..
Ja, jeg fikk besøk av frk Bibelstrips mindre kjente søster igjen. Som forøvrig er ganske ulik søstra si. Og ja, jeg syns det er sykt drøyt at de kommer innom to uker etter første besøk for å høre om jeg har lest i The Great Book. Neste gang får jeg vel hjemmelekser....

4 kommentarer:

Anonym sa...

fortell dem at DU er CHRISTUS! og smekk igjen døra.

christus sa...

Haha! Det skal jeg gjøre neste gang. Etter at jeg har gitt dem finger'n med gangster-rap eller disturbed som bakgrunnsmusikk. Det bør gjøre susen.. Eller så skal jeg bare late som jeg ikke er hjemme og holde døra låst til alle døgnets tider...

Silje Elisabeth sa...

kjenner jeg blir ekstremt stolt av storesøstern min jeg^^^skal ringe på døra de og gi deg en bibel jeg:D

christus sa...

Jeg har bibel fra før, så ellers takk.. Også har jeg to kopier av det nye testamentet i tillegg, så jeg tror jeg klarer meg!