søndag 28. september 2008

her kunne det vært en beskrivende tittel, men det er det ikke

Jeg er elendig på å oppdatere for tiden og føler jeg må sette av 5 minutter av min travle hverdag for å fortelle omverdenen (les: Sannah) at jeg fortsatt lever. For det gjør jeg jo. Selv om jeg har vært sjuk den uka her. Men ikke sånn vanlig sjuk (sitat: Lill Helen(e)?). Legen visste ikke hva det var, men så sitt snitt til å tømme armen min for blod. Herlig. Jeg antar at jeg ikke kommer til å dø siden hun ba meg drikke masse vann og ta Paracet. Med unntak av blodprøven var det omtrent som en samtale med Bjørgis. Vann, hvile og kanskje smertestillende var jo hennes svar på en hvilken som helst sykdom.
Ellers har jeg lært lite nytt, annet enn at hvis du skal jobbe på lørdag er det best å ikke drikke seg snydens på fredag. Heldigvis gikk det bra, selvom jeg må innrømme at det er mange hull i hukommelsen etter den kvelden der. Jeg husker at jeg sang Wonderwall.... Og at Lis kjørte meg hjem. Det er omtrent det.
Det skal vel ikke et geni til for å skjønne at jeg ikke drakk så mye annet enn cola denne fredagen... Lørdag derimot! Da var det bursdagsfest for alle penga, og jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke har hatt det så gøy på nach før! Formen har heller ikke vært så ille i dag. Jeg har faktisk gått tur i skogen og alt!
Nå skal jeg runde av for denne gang, og love at det ikke blir så lenge til neste innlegg.

6 kommentarer:

Anonym sa...

TAKK og lov!! jeg har vært bekymret! og grunnen til at jeg kommenterte så sykt fort, er fordi jeg har trykket f5 (oppdater...) på bloggen din i sånn 3 timer nå.
lol

christus sa...

Hahahaha!! Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg er stolt over at du er fast leser av bloggen min. Hurra!!

Anonym sa...

Flott skrevet Christine!
Teksten er informativ og har en fin struktur.
Du har også god flyt i teksten og klarer å fange og engasjere leseren bra. Jeg må desverre trekke deg litt ned pga mangel på faglig innhold og en grov skrivefeil(bjøris).
Det ender på en 5- denne gang Christine, men jeg tror du må kutte ned på den utagerende festingen i helgene hvis du skal beholde denne karakteren til jul.

Mvh Marius
ps: trives godt på lærerstudiet foresten.

christus sa...

Hehe. Det er greit lærer, Marius.
Skal rette skrivefeilene så fort som mulig!

Silje Elisabeth sa...

*forvirra* drakk du ikke annet enn cola på fredag og huska ikke noe på lørdag:S

christus sa...

Det er snakk om to forskjellige helger. tadam!