lørdag 28. november 2009

Dogs4all

06.05: Alarmen til Guro ringte, og jeg overbeviste Guro om at det gikk fint å sove litt til.
06.30: Alarmen min ringte og det var bare å komme seg opp av senga.
Styr og stell med matpakkesmøring, kaffekoking, hundelufting og dusjing før avgang klokka halv 8. Selvfølgelig kom vi oss ikke avgårde til halv 8! Men da klokka tippa 8 var vi hvertfall på vei mot Lillestrøm og hundeutstilling.
Og det er her jeg sitter nå. Ved dalmatinerklubbens stand på varemessa i Lillestrøm. Jeg priser meg lykkelig for at jeg har med vesle pc'n og internett. Det her kunne blitt veldig kjedelig, men akkurat nå er det som en helt vanlig forelesning. Bare bedre. Tjo og hei!

Ja, også har jeg slutta på skolen. Jeg var visst ikke klar for studentlivet likevel, og vil heller få litt mer livserfaring før jeg bestemmer meg helt for hva jeg vil bli. Så vet du det!

Ingen kommentarer: