tirsdag 19. august 2008

Første skoledag og religionspreik

Første skoledag gikk som smurt. Jeg dreit meg ikke ut (tror jeg), kjeda meg litt og ble kalt Christine Marie av læreren (selvom jeg sa at jeg bare bruker Christine). Det var stas, ja..
Jeg har (tro det eller ei) trena i dag! Da jeg kom hjem lagde jeg et herskapelig måltid (Big One med pepperoni) og mens jeg nøt dette herlige måltidet ringte det på døra. Jeg åpner døra og på trappa står det ei dame med Bibelen i handa. Jeg har intet i mot folk som er sterkt troende, selvom jeg ikke er spesielt troende. Det bare irriterer meg når jeg forteller min mening og noen likevel prøver å prakke på meg religionen sin. Igjen, hva folk tror på er ikke min sak, men jeg har rett til å ha mine meninger uten at noen skal gå inn for å endre dem. Så det så!

1 kommentar:

Anonym sa...

jeg har heldigvis aldri opplevd at de kommer på døra mi...