lørdag 2. august 2008

Karatefylla?

I går ble jeg invitert på fyllekalas med Emilie (rema-kolega) og noen av hennes nære og fjerne. Det starta bra med øl, så kom det litt Tequila inn i bildet og da var det like før det smalt. Men jeg fikk svingt av fyllesporet før jeg kom til stupet, og det var jo ganske så greit i grunn. Endte med nach et eller annet sted før vi vendte nesa hjemover i 8-tia (ja, i dag tidlig). Var vel i seng litt over 9 og sov som en unge fram til 1. Da skulle det jaggu støvsuges!

Nå sitter jeg hos pappa i Lier (igjen). Skal hente mopeden til søster'n som jeg har fått låne mens hu er i Praha. Herlig. Da slipper jeg hvertfall å sykle til jobben torsdag, fredag og lørdag.

Ellers så jeg Batman om torsdagen. Syyykt bra. Heath Ledger spilte knallbra og jeg er klar for å starte en gruppe på facer'n med navnet: "Heath Ledger bør stå opp fra de døde" eller "Hvis 1,000,000 joiner blir Heath Ledger levende igjen". Men bare hvis det faktisk funker, da. Og det har jeg liten tro på, egentlig..
Uansett... Nå skal jeg se om jeg finner no snacks..
Talast

Ingen kommentarer: