onsdag 13. august 2008

snart skolestart. Iiiik!

Uvist hvorfor (siden jeg skal tilbake til videregående) har jeg lenge gledet meg til å komme tilbake på skolen. Mest fordi jeg kjeder tåfisen ut av sokka mine om dagen og lengter etter noe å gjøre.
Men i dag kjente jeg plutselig at jeg ble litt nervøs. Jeg kjenner flere lærere enn elever på Sande vgs. Og det er litt spesielt.. Jeg kjenner et par stykker, og det er veldig allright. Jeg er jo ikke kjent for å gi det beste førsteinntrykket kan du si. Så jeg er veldig nervøs på hva jeg kommer til å si. Foreløpig har jeg vært innom "Hei, jeg heter Christine og jeg vet ikke hvor jeg bor," "Rock on!" og ett eller annen som fikk meg til å virke som eks-narkoman eller noe i den duren. Så jeg er spent på hvordan jeg klarer å uttrykke meg den første uka på skolen. Hvis jeg driter meg loddrett ut for dere nok vite det!

De neste to dagene skal jeg bare chille før jobb på lørdag og bursdag lørdag kveld. Så er det plutselig skolestart...

Ingen kommentarer: