tirsdag 6. januar 2009

Tilbake på benken

Jeg sitter på skolen.. igjen..
Jeg har mediefag.. igjen..
Jeg har vondt i hodet.. igjen..
Gah.. Men men.. Jeg kan hvertfall trøste meg med at det bare er fem og en halv måned igjen. Joy! Mens jeg er i gang med nedtelling kan jeg like godt fortelle at det i morgen er 3 måneder til jeg fyller 21. 3 måneder er ikke så lenge, og 21 er ganske gammelt.. Nå må jeg snart få ut finger'n og få tatt lappen. haha...

Foreløpig blir det Twilight på fredag kl 18:00. Jeg gleder meg!
Også kommer Lis hjem i dag. Det gleder jeg meg i hvert fall til! Selv om jeg har glemt å spørre når på døgnet hun er hjemme. Men det er sånn som skjer!

3 kommentarer:

Anonym sa...

har du skrevet dette i en skoletime..? :P

christus sa...

Selvfølgelig har jeg skrevet det i en skoletime. Det var det jeg gjorde den timen.. Med unntak av å legge kabal og spille bubble shooter..

Anonym sa...

Wow, jeg blir helt stolt!