onsdag 14. januar 2009

VKT Naptime

I dag kom jeg for sent på skolen. Jeg sto opp til riktig tid, dusja, smurte matpakke og gikk til bussen. Satte meg på bussen og tura mot skolen. Jeg pleier å sovne på bussen til skolen. Våkner alltid på vei opp til skolen, eller når folk begynner å gå av bussen. Men ikke i dag. I dag da jeg våknet var bussen tom og jeg ante ikke hvor vi var. Så jeg spurte bussjåføren. Han skulle kjøre skolebuss fra Klevjerhagen til Haga skole i Sande. Det er et greit stykke unna videregående. Så da måtte jeg bare pent sitte på bussen tilbake til Sande og ta bussen derfra og opp til skolen. Fett.. Kom en klokketime for sent og gikk glipp av mesteparten av ”Mannen som elsket Yngve”-filmen. Supert. Så den må jeg få tak i og se hjemme. Helt herlig…
Jeg er helt på trynet dustetrøtt og gleder meg bare til å sette meg på bussen hjem. Med litt flaks våkner jeg før mitt busstopp, men i dag kan jeg ikke gjøre annet enn å håpe.
Anyways.. Nå har jeg sett ”Twilight” og det er muligheter for at det kommer en innlegg om det og. Men det blir ikke med det første, for timen er snart ferdig. Jeg gleder meg til å lese bok nr 4, må bare vente til de får den inn på Norli i Drammen. Hurramegrundt.

Ja, og hurra for 2mnd i dag =)

7 kommentarer:

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Silje Elisabeth sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Silje Elisabeth sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Anonym sa...

hehe, kjipt og typisk å komme for sent når det er film....

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
christus sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Gunhild sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.