mandag 5. januar 2009

Twilight

Plutselig ble det 2009 og jeg har helt glemt å si godt nyttår. Jeg beklager på det sterkeste.

Min nyttårsaften ble tilbrakt hjemme med mamma og Tom. Det gikk stille for hele dagen. Tok med søsknene mine ned til skøytebanen og lekte litt rundt der. Det gikk plutselig opp for meg hvor fantastisk dårlig form jeg er i. Aner jeg en oppbygning til et nyttårsforsett her..? Artig var det hvertfall. Kvelden kom med mat og alt det der før Guro og jeg så en film for å få tiden til å gå(utrolig nok klarte jeg å holde meg våken) før det brakte løs. Klokken slo tolv og vi fyrte av det vi hadde av fyrverkeri. Morro ja! En rolig og annerledes, men koselig, nyttårsaften.

Som mange andre (håper jeg i hvert fall, hvis ikke har dere gått glipp av noe) har også jeg kastet meg på Twilight-bølgen. Mitt plutselig kjøp av Twilight-boka kan jeg ikke takke andre enn Maria for. Og du aner ikke hvor glad jeg er for at du anbefalte den. Det er lenge siden sist jeg har lagt alt annet til side (til og med pc'n) for å lese. Men den boka tok meg skikkelig på senga og viste seg å være hinsides bra, sett fra mine øyne. Jeg kan absolutt anbefale den! Nr 2 i rekken, New Moon, begynte jeg på i går og gleder meg vilt til å lese resten. Har frest gjennom halvtparten og klarer nesten ikke vente med å lese videre (nok en gang takk til Maria som lånte meg nr 2 fordi den var utsolgt i hele Drammen, og det mener jeg OVER ALT.)

Gleder meg til å se den på kino, forhåpentligvis på fredag =)

Mitt nyttårsforsett er å oppdatere bloggen litt oftere... Wish me luck!

2 kommentarer:

Sannah sa...

Good luck! Og jeg som aldri har hørt om denne Twilight-boka engang...
Blander bestandig Twilight med Twin Peaks serien fra .....80??tallet.

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.