torsdag 5. juni 2008

Frustrert frøken

Til mine trofaste lesere (ja, det er vel egentlig bare Sannah) vil jeg bare nevne at det ikke er jeg som har forfulgt Jan Thomas. Skulle gjerne gjort siden han er mancandy no. 1! Grr! Men jeg har slettes ikke tid til slike fjollerier siden jeg døgnet er delt i jobbing, soving og nerding (jeg vil legge størs vekt på det siste, pappa er merkelig nok ikke helt enig). Som dere (når jeg sier dere mener jeg fortsatt Sannah, og kanskje søster'n) sikkert har fått med dere skulle jeg egentlig til Danmark forrige torsdag. Min kjære far er ikke så flink med planlegging, så vi utsatte det litt (før vi utsatte det ganske masse). Nå er planen følgende: pappa m/familie reiser til flatlandet i morgen mens jeg drar hjem til Svelvik på 3-4 dagers ferie. Planen er da å ta livet helt med ro, få orden på rommet (som ser ut som et bombenedslag), pilse litt (les: grisefyll) og tæææne meg (siden jeg ser ut som jeg ikke har sett sollys de siste 3 månedene). Jeg gleder meg!

Hvis du lurer på hva faen headlinen betyr her så skal jeg gladelig komme med en forklaring:
Pappa er ekstremt dårlig til å holde seg til de planene han legger (jeg mener, han legger nye planer før du rekker å spørre: "hva var det vi skulle gjøre, igjen?") så det er ikke så lett å følge med i svingene. I tillegg har min tilværelse alltid vært preget av rutiner. Jeg har alltid hatt konkrete tidspunkt å forholde meg til. Starter på jobb 16.00, ferdig 21.00, kanskje 10 min seinere. Simpelt. Men sånn er det ikke her i gården! Starter mellom 9.00 og 14.00 og er ferdig et sted mellom 19.00 og 05.00. Det er dessuten mye lettere å jobbe når man vet at det bare er én time til man er ferdig. Derfor, kjære lesere, er jeg frustrert. På grunn av mangelen på noe så enkelt som rutine. Pluss et par ting til, men det passer seg ikke på trykk.

Koz og klemz!

4 kommentarer:

Sannah sa...

Ja, det er meg. Din fan#1. :D
Sannahs bloggetips#2: du kan jo installere en (gratis) besøksteller. Om du gjør det, husk å blokker dine egne besøk.
Jeg har forresten til og med lagt til et fancy lite kart som viser meg hvor i norge (og en i frankrike faktisk) leserne kommer fra. Der kan du stalke helt ned til gatenavn, så du kan i visse tilfeller vite hvem som leser. Bare som et tips til deg som stalker. hehe :)
Jeg har enda ikke funnet ut hvem det er da...Jeg vet jo ikke alle gateadr i Norge :(
bloggm@ster s@nn2@h.

Sannah sa...

Og om du gjør det må jeg advare om at det kun viser den første fra en by. Og ikke alle. Temmelig frustrerende siden jeg hadde planlagt lange kvelder med gransning og søking på gulesider.

herav din stalker-sannah.

Sannah sa...

*granskning. Dette var egnetlig bare slik at du skulle få tre kommentarer. Tenker du ble skuffet over å se at alle var fra meg. Snakk om at jeg har fritids forresten.
Sjekk det korte tidsrommet mellom forrige kommentar. LOL liksom! Totally! Ok, nå skal jeg slutte, før du anmelder meg til politiet.

Silje Elisabeth sa...

bra du fikk fram at jeg også er litt trofast leser... hvilket minner emg på at du må pelle deg inn på bloggen min, skrive noen kommentarer om hvor søt ejg er som elsker klassen min og om hvor synd det er på meg som ikke akn en dritt om det jeg skal snakke om på eksamen om 23 timer og 24 min..

din trofaste leser nr 2..

Silje Elisabeth