torsdag 12. juni 2008

Lykke

I går var en stor dag for Christine (That's right, jeg omtaler meg selv i tredje person). Christine lånte mopeden til søster'n sin og kjørte de 25 minuttene det tar fra Lier til Drammen (iført en tynn regnjakke uten glidelås, var litt kjølig) og Gulskogen. Her entret hun Expert med et håp om at de hadde akkurat det hun skulle ha. Lykken smilte til Christine denne sommerdagen og hun hentet varene sine, satte seg på scooter'n og kjørte de 25 minuttene tilbake igjen. Endelig fremme kunne hun glad og fornøyd sette seg på gulvet, åpne esken og ta opp sitt splitter nye Canon speilreflekskamera. O' hvilken fryd! Ikke nok med det! På vei hjem fikk hun melding om at bøkene (som hun hadde ventet på i en halv evighet) endelig hadde kommet. 

Nå er jeg ferdig med å omtale meg selv i tredje person. Jeg har vært syk i dag. Hodevondt. Sånn går det når man legger igjen brillene sine hjemme. Tror det er derfor. Uansett. Skal hjem i morgen, så det går vel greit fram til da.

Var på skoleavslutningen til lillesøster i sta og møtte masse gamle lærere. Det er litt rart det der, altså...

2 kommentarer:

Ida Emilie sa...

eller kanskje det var den tynne regnjakka uten glidelås som gjorde at du ble litt syk...?

christus sa...

Det kunne selvfølgelig ha vært det, men jeg hadde hodeau lenge før jeg lekte med regnjakken uten glidelås..