tirsdag 24. juni 2008

Spontan Trondheimstur

Jada. Ellen dro til Trondheim (og Stine) på torsdag for å dra på Selbufestivalen. Fredag ringte de og prøvde å overtale meg til å komme oppover. De hadde begge kasta i seg et par pils, og hadde vel ikke regna med at jeg skulle si ja. Men joda, jeg slang meg på bussen til Trondheim og dukket opp i Selbu i 11-tia på lørdagen. Halv 1-1 ble første pilsen åpna og vi holdt det gående til langt på natt med Kim Larsen, Stage Dolls og godeste Åge. Jadda!!
Søndag ble det pakking, busstur og tre timers venting på togstasjonen. Tura hjem til Stine og ble der til i går (mandag) kveld. Da var det buss hjem.. Og etter 14 timer med buss, tog og venting på stasjonen kom jeg endelig fram til dusjen og senga mi. 

Planen i dag er å spise groteskt mye is sammen med Lis. Jeg gleder meg :)

3 kommentarer:

Gunhild sa...

ooh, selbufestivalen :P men du, når du har mulighet til å ta sånne spontane turer SÅÅ langt, så kommer du til tønsberg og henger med oss også fra lørdag som kommer??!! Hope so! :D

christus sa...

Det hadde vært helt king! Men må se an om jeg skal jobbe eller ikke...

Gunhild sa...

ålrait :D vi kontakter deg nok! og lis :)