mandag 9. juni 2008

Fylla har skylda (sorry for skrivefeilen Sannah...)

Dette er et kjent uttrykk, men det endrer ikke det du eventuelt har gjort i fylla. Man lurer seg selv til å tro at hvis man bare sier eller tenker det mange nok ganger, så forsvinner alt av tabber fra kvelden før. Men neida!
Uansett.. Fredag gikk det greit for seg på Kjeller 75 med Lis, Martine, Lars og søster'n. Kos ja! Jeg var hjemme halv ti lørdag morgen. 'Nuff said..
I går var jeg på Remafest med Remagjengen. Jeg ble full som en dupp og endte opp med å bruke Drammensfjorden som personlig spybøtte. Herlig. Jeg mener dette er Anne og Hanny sin feil. Hanny ringte mamma (min mor, altså) og spurte om hu kunne komme ned med Jäger'n min. Mutter svarte pent ja og fem minutter senere sto jeg der med Jäger i den ene hånda, shotteglass i den andre og Hanny hengende rundt livet med et lystent blikk på Jägerflaska. Annes del i dette her er at hun vært tiende minutt snudde seg mot meg og sa: "Jäger?" hvorpå jeg høflig svarte: "Visst faen!" Og da gikk det bare én vei, og det var rett til hælvette A.K.A. bryggekanten til Arne.
Til slutt måtte jeg bare be Arne finne ei seng og ei bøtte til meg. Så jeg var hjemme klokka ti i dag tidlig.
Men i dag skal jeg sove hjemme. Nå har jeg ikke sovi hjemme på to uker (er jo hos pappa hele tia) så det skal bli godt å sove i min egen seng igjen!
I morgen er det rydding som står på timeplanen (siden rommet mitt fortsatt ser ut som et sprengt katastrofeområde), og evig sjekking av postkassa fordi jeg enda ikke har fått boka jeg har bestilt, og det begynner å haste litt. I tillegg fortsetter nedtellingen til Norwegian Wood og alt det fører med seg. Detta blir stas!

Fred ut!

5 kommentarer:

Silje Elisabeth sa...

jeg blir helt stolt!! <3

Sannah sa...

fylla har ikke skylla - fylla har skylDa. vet det var en svakhet fra din side.....hvor nerd er jeg nå egentlig........?

christus sa...

Jeg veit. Så det i sta. Men jeg har ikke orka å gjøre noe med det. Du er ikke nerd.. Ikke så veldig hvertfall! Skal fikse på det..

christus sa...

Sånn. Nå har jeg retta på det!

Sannah sa...

takk Gud. Nå kan jeg sove igjen.