torsdag 26. juni 2008

Jævla Telehor

Jeg satt her så fint å sludra på msn da nettet plutselig gikk føyken. Jeg holdt på å sprenge et blodkar av rent sinne i løpet av de neste 15 minuttene. Etter mye banning og kjefting ble det endelig liv i Telenors søplenett og jeg kunne surfe fritt. Selvfølgelig hadde de jeg prata med stikki (siden det var seint og vi bare satt å prata shit) men det var skikkelig nedtur. Så jeg bestemte meg for å sende en hyggelig nattamelding. For Telenor holder det tydeligvis med én melding for plutselig vil ikke mobilen sende flere meldinger. Etter å ha skrudd tlf av og på 14 ganger kasta jeg hele driten i veggen (ikke så veldig hardt da) og venter nå på at Telenor skal komme på døra mi og be om unnskyldning for å ha ødelagt en ellers god dag. Dusteæsj....

Utenom denne frustrerende hendelsen kan jeg meddele dere alle at jeg har kjøpt meg en kjole i dag. That's right! Jeg(!!!) har kjøpt KJOLE. Det hadde dere nok aldri regna med. Fin var den jaggu og... Jeg er stolt av meg selv.

4 kommentarer:

Sannah sa...

seriøøøøst?!!!!!!!!!!!!neida...hva er anledningen?
jeg planlegger forresten å studere samf.endring og kommunikasjon, eller evt statvitenskap som reserve. kommer jeg ikke inn på noen av delene, må jeg jobbe. I Kr.sand.

christus sa...

Lis og jeg fant ut at vi skulle kjøpe kjoler. Så da gjorde vi det... Hehe...
Høres ut som du får nok å gjøre til høsten, da.. Hehe

Sannah sa...

er du død?!?! hva skjer med blogginga? mangelen på den sådan?!?!?
jaudå, nok å gjøre, sikkert ;/

christus sa...

Ikke død. Bare fyllesjuk eller på jobb... Eller ikke hjemme.. Men det kommer...