søndag 1. juni 2008

Røsk meg i fletta og kall meg en hest...

Men ikke spør hvorfor du skal gjøre akkurat det..

Klokka nærmer seg soloppgang og jeg har nettopp kommet hjem fra jobb, pussa tenner, dratt på meg pysjen og sitter nå i senga med pc'n på fanget og skriver mine siste ord for dagen/natten.
Vi har igjen vært i Oslo og jeg har tilbrakt 3 timer utenfor Jan Thomas Studio i håp om å få et glimt av min kjære. Men den gang ei :'(
Jeg skal tilbake til Oslo i morgen, og håper Jan Thomas har åpent på søndager og at han er på jobb. Grrr...
Soloppgangen kommer stadig nærmere (klokka er 04.43) og jeg er ganske spent igrunn. Begynner å bli en stund siden sist jeg så soloppgangen!

Forresten.. Eneste grunnen til at jeg henger utenfor JT studio er at vi lager masse greier til "Åpent Bakeri" som ligger rett ved siden av. Absolutt verdt et besøk hvis du noen gang er i Oslo. Sjokoladebollene er ordentlig namme-nam!

Ingen kommentarer: