fredag 30. mai 2008

O' lykkelige løpetur

Muskler som verker etter både sykkel- og løpetur, svetten siler og renner ned i øynene som begynner å svi, pusten som går litt fortere, sliten? Ja, men fy steike så deilig det var! Én time med min musikk, mitt tempo, min vei. Jeg kan tenke i fred, få tid for meg selv, drømme at jeg løper vekk fra alt, at jeg har uforskammet mye penger på konto, at jeg har en annen jobb og at verden bare venter på å bli erobret av meg. Men den gang ei. Jeg kommer tilbake til samme jobb, har 8 kr på konto og verden må pent vente. Men hey! Jeg klager ikke! Jeg har kjøpt eplegelé i dag. Den var ikke så gæli. Dessuten jobber jeg ikke i kveld. Også så jeg sminke/mote Jan Thomas i Oslo i dag. Drømmeprinsen min <3

 

Jeg innbiller meg at å spise gelé med fingrene er det samme som å spise ris med pinner. Du må egentlig bare tømme det på bordet, legge hodet på bordet og skuffe inn. Har jeg rett...?

2 kommentarer:

Sannah sa...

før du trykker hodet ditt ned i fatet, vil jeg si et ord til deg: skje!
HerreGUD, så du Jan Thomas???! Du er jo bare sykt heldig så deilig som han er ...Men seriøst, var typen hans med? en som visstnok er 18år e.l.

christus sa...

Hadde skje, men det er ganske morsomt å prøve uten. Må utvide horrisonten litt, vettu!
Jeg veit! Jeg er dødsheldig! Så han på Jan Thomas Studio som ligger ved siden av der jeg har jobba de siste to-tre dagene. Tror ikke han tar med typen på jobb, men det kan jo skje! Men han var ikke der i går da....