torsdag 22. mai 2008

trøtthetsrablerier (ja, det er et ord)

Atter en gang tilbake i Lier.
I dag har jeg vært supersosial og lekt med både Ella, Linda og Anette. Er så vant med å ha folk på min alder rundt meg 24/7 at det er rart og uvant å tilbringe mesteparten av dagen sammen med den noen-og-førti år gamle faren min. De ti minuttene i løpet av dagen som jeg tilbringer sammen med Silje (min 19 år gamle søster) er gull verdt. Hun snakker "mitt" språk, og jeg føler meg mer hjemme med det. Derfor prøver jeg å benytte enhver sjanse jeg har til å være sosial. Jeg strekker meg ganske langt igrunn. I dag var jeg med for å ta sol (eller som vi sier: jeg slang meg i homsegrillen) bare for å være sammen med Anette og Linda. Det var digg å ta sol, det er ikke det, men jeg hadde i dratt hvis ikke Linda hadde bedt meg om å bli med. Ikke hadde jeg funnet på å dra med dem dit heller, det skal sies. Uansett. Ser at jeg begynner å bli nokså trøtt siden jeg skriver så mye tull.. Er vel kanskje best å køye da..

Her er forresten (den foreløpige) timeplanen min de neste ukene, hvis du er interessert:
den uka her:
torsdag og fredag = jobbe
lørdag = hvis jeg får tidlig fri: spise i Holmestrand før drikking hos Anette
lørdag = hvis jeg ikke får tidlig fri: drikke hos Anette
søndag = være fyllesjuk, feire bursdagen til pappa
uka etter:
mandag - fredag= jobbe
fredag kveld = dra til Danmark
lørdag = Hjallerup marked (?)
søndag - fredag = jobbe
lørdag = drikke med kusine
søndag = være fyllesjuk og jobbe
uka etter det igjen
mandag - onsdag = jobbe
onsdag kveld = ferdig å jobbe/hjem til Svelvik

Det får'n si.. Jeg skal faktisk gjøre ganske mye spennende de neste tre ukene *kremt*
Men nå: køyings! tjohei!

Ingen kommentarer: