søndag 18. mai 2008

17. mai

17. mai gikk nokså rolig for seg. I tro 17. mai-stil pøste regnet ned og det blåste fra alle veier og kanter. Heldigvis hadde jeg paraply



Tradisjonen tro spiste jeg pølse og kake, men ingen is. Hvem orker å spise is når det er 4 grader og sidelengsregn?
Ellers satt jeg bare hjemme hele kvelden og funderte på hvordan i all verden jeg skal klare å rydde opp i alt det her når jeg nesten aldri er hjemme..


 
Drar tilbake til pappa i dag og skal være der til tirsdag. Fri tirsdag og onsdag og tilbake onsdag kveld eller torsdag morgen. Bra det ikke koster 60 kr å ta bussen dit (og tilbake) og at jeg er stinn av gryn.. Ja folkens, et snev av sarkasme der.. Gratulere med dagen i går, forresten.
 

6 kommentarer:

Sannah sa...

SHIT! NY blogg! din rakker! *legges til i favoritter*

christus sa...

Jauda. Må prøve å holde meg her framover, og huske å oppdatere.. Det er vel helst der det ligger...

Sannah sa...

ja, det er vel det. Hvordan liker du blogspot hittil?

christus sa...

Hittil liker jeg det! Med unntak av noen få innlogginsproblemer (ja, jeg glemte passordet).

Sannah sa...

automatisk innlogging er flott... Jeg har det på alle steder det går an.

christus sa...

Har Opera som nettleser, og der blir passord og brukernavn lagret så du trykker bare ctrl+enter når du skal logge inn. Det syns hukommelsen min er fryktelig allright!