tirsdag 27. mai 2008

Litt stolt...?

Ja, det er jeg faktisk!
Jeg har løpt lenger enn jeg noen gang har løpt (frivillig) før. Det var syyykt digg (da jeg endelig var ferdig).. Har også gjort endel på jobb i dag. Satt sammen en haug med vinhyller og greier. Stas, ja. Også har pappa lekt Rambo med motorsag og fått ned masse trær som jeg "fikk lov til" å hjelpe han å flytte rundt på. I tillegg har jeg ordna timeliste-greier, så jeg har litt styr på sakene. Må ærlig innrømme at jeg har satt opp alt i Excel (siden jeg er nerd), og har klistra inn masse formler og dritt (fortsatt siden jeg er nerd) sånn at jeg bare trenger å skrive antall timer jeg har jobba på en dag, så regner Excel ut resten (fordi jeg er lat). Gjort mye i dag, med andre ord.
Pappa sier at vi skal til Danmark tirsdag, seinest onsdag neste uke.
Tenker jeg tar det litt på sikt, jeg..

3 kommentarer:

Sannah sa...

hei sveis. Betyr det at du er i Danmark Nå? jeg har blogget igjen. Kun for deg selvfølgelig.
brillefint at du er nerd, og nokså imponerende at du fortsatt husker formel-innsetting i excel. Jeg vet ikke om jeg noengang har kunnet det...Kanskje. En gang i 2004. Kanskje...

christus sa...

Hehe.. Er ikke i Danmark nå, er snakk om tirsdag/onsdag neste uke.. Er ganske stolt av at jeg faktisk huska det, men det var ikke de tøffeste kodene jeg brukte da.. men likevel. Bra du er tilbake som blogger :D

Sannah sa...

HAHAHA. Check it out. It's mini tom egil! http://www.youtube.com/watch?v=BgoOihBb78w