mandag 19. mai 2008

Tilbake på jobb

Jeg er nesten litt stolt av meg selv. Ikke bare har jeg sovet evig lenge (11.57 folkens!) men jeg har slappet av litt, jogga meg en tur (!), jobba (rydda litt skog og vært i Oslo og satt opp en trapp) OG kjørt bil både til og fra Oslo uten å kræsje eller sette andre i fare. Ble litt svett da fatter'n sovna mens jeg øvelseskjørte, men det gikk greit da. Eneste store hakket i den ellers brukbare dagen er følgende: Msn har klikka, så jeg føler meg enda mer ensom og fraværende (om man kan si det sånn) enn vanlig. Gah! Men håper på at det er i orden om ikke så lenge.

4 kommentarer:

Sannah sa...

men jeg og du snakker da bare her vi, Christine. Then everything is A okay!
I morgen har jeg langkjøring...'gøy', ngh....

christus sa...

Det er sant! Alle andre kan ta seg ei bolle!
Langkjøring er ikke så ille da.. Jeg er ferdig med alt og mangler bare teori og oppkjøring. Men jeg er totalt ute av stand til å sette meg ned for å lese den stygge boka, så det her kan ta sin tid!

Sannah sa...

nei, hva er det jeg har sagt! Det er på Onsdag jeg har langkjøring. Dette kunne fått uante konsekvenser, men nå vet du dèt.
Jeg anbefaler å ta tester på nettet. Det hjalp ikke å kun lese boka for meg. (Men husk å ta på f.eks. teoritentamen.no. Der du ikke betaler, er det heller ikke særlig vanskelige spm)

christus sa...

Tenkte på teoritentamen.no ja. Så blir nok mye nerding i morgen når jeg har fri. Festlig.. Men men.. Får satse på at jeg står (den gangen her), siden jeg ikke har vært så heldig tidligere (stryk x 2) Gah.. Men Målet er å ha lappen før 2009..