torsdag 15. mai 2008

En annerledes sommerferie?

Skolen er ferdig (det gjør faktisk vondt å si det), jeg har starta ny blogg (for 14. gang) og jeg sitter hos fatter'n i Lier og har lunsj (jobber på snekkerverkstedet til fatter'n i en måneds tid framover).
Du lurer kanskje på hva i allverden jeg gjør på et snekkerverksted...? Siden jeg er glad i lister skal du få en liten listeinnføring i mine oppgaver på Fram Trapp og treinteriør:
Koste gulv 51 ganger om dagen
Lese fantomet, aviser eller andre ting 83% av tiden
Hente noe (kaffe, verktøy, matpakke, en plankebit osv) 26 ganger om dagen (stort sett mat og kaffe)
Også hender det selvfølgelig innimellom at det er noe litt mer snekker-relaterte oppgaver, som f.eks. stå å ta imot 160 meter plank som blir kjørt gjennom en maskin.

Som du sikkert skjønner har jeg en veldig givende jobb de neste 4 ukene.

Ingen kommentarer: