søndag 25. mai 2008

Da'n derpå...

I går lekte jeg med Anette, Linda, Jørn, Oddmund, Rikke og alkohol. Det var stas!
Var en kjapp båttur til Holmestrand for å spise (Anette kjører som en gris), hvor jeg også møtte Marit fra Solborg. Skikkelig kos å se folk fra skolen altså!
Fikk nå tømt i meg litt alkohol uttover kvelden, og var vel greit i farta da Lis kom å henta meg i 4-5 tia. Jeg var hvertfall hjemme i seng rundt halv seks og fant ut at det var et fantastisk godt tidspunkt for brevskriving (etter å ha lest brevet i dag tidlig kan jeg bare si at jeg tenker/sier/skriver mye rart når jeg har drikki litt).
Da jeg våkna i dag tidlig satt det en flodhest på hodet mitt. Det føltes hvertfall sånn! Heldigvis har jeg en fantastisk bra kur mot sånt:


Hjelper også at mamma sto klar med paracet da jeg kom ned trappa.


Også traff jeg på Karoline i Drammen (hu og båten hu jobber på var en kjapp tur innom Drammen)


Vi lar jo ikke en øl-mulighet gå fra oss, så det ble et par pils på Lauritz (uten å være nervøs for at Ketil plutselig skulle brase inn døra) før jeg satte kursen mot Lier og pappa.

Ingen kommentarer: