mandag 21. juli 2008

4 uker til skolestart

Det stemmer. I dag er det akkurat fire uker til jeg igjen lar min lettere henslengt kropp dumpe ned på en stol på Sande vgs. Kan ikke si at jeg gleder meg veldig mye, men gleder meg til å bli ferdig.
Uansett.. Den helga her har gått fryktelig fort. Starta allerede på torsdag mens jeg var på jobb. Må ha vært NM i panting siden den teite maskinen peip hele tia og flaskene fløyt over hele lageret (det siste der var en løgn. De holdt seg fint på flaskebordet). Etter jobb var det hjem å sløve før Lis og jeg kjørte Birthe til togstasjonen...
Fredag gikk nokså rolig for seg og det skjedde vel ikke no spesielt, annet enn at jeg møtte Lis på shell klokka tre på natta for en matbit.
Lørdag var jeg på bygde-hytte-fest. Det var ganske artig igrunn. Du veit du er på bygde-fest (med Linda og Marthine) når alle sitter med partyhatter, vodka-geléen blir spist med fingrene før den blir kastet rundt og du blir daska til i trynet med en prompepute. Jadda!
Endte med at jeg dro til puben i Svelvik og ble der til det stengte. Var ikke helt i form i går, for å si det sånn! Men klarte likevel å banke folka mine i Monster Buzz! Haha!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Christine! Jeg flytter mest sannsynlig til drammen i august, dvs, pretty close to sande! Så da har du plikt til å komme på besøk!!

christus sa...

Det kan jeg jo alltids gjøre, men det blir lettere å finne deg hvis jeg vet hva du heter..?

Anonym sa...

haha, noen glemmer å skrive navn.. Marit her ;)

christus sa...

hehe.. Trodde kanskje det var deg. Konge! Er ikke så langt fra Svelvik til Drammen heller, så det er bare å komme på besøk! Skal du bo i Drammen eller?

Anonym sa...

Jupp, fram til australia evt. Ja, er bare for deg å komme til oss også! (meg og kusina mi) Juhu, har verken fått jobb, eller leilighet, da, men det kommer, det kommer ..`=P

christus sa...

Hehe.. Det ordner seg nok! Er mange steder å jobbe i Drammen, så det blir forhåpentligvis ikke no problem å finne jobb..

Sannah sa...

hoho...gleder du deg allerede til å bli ferdig :P hvilken linje går du? allmenn?? jeg blir helt ny kid in k-town. Skummelt :S