tirsdag 8. juli 2008

Tomme løfter?

Kjære trofaste leser(e?).
Da jeg endelig har litt tid mellom bok-lesing og tv-titting kan jeg forsikre deg(/dere) om at jeg fortsatt lever.

Er det nå jeg skal fortelle alt jeg har gjort siden forrige innlegg? Vel... Lisbeth og jeg lekte med Ole, Martin, Tuborg, Bud, Johnnie (?) og Jameson søndag kveld. Det endte med mye latter og skravling før vi lot guttene ta senga mens vi lå på sofaen og prata shit (med pauser for latterkrampe og fjortis-fnising, såklart) til fuglene begynte å kvitre og sola tenkte på å stå opp. Nok et vellykket drikkegilde i Revefaret! 

Jeg hadde aldri trodd jeg skulle si det her, men jeg skulle ønske jeg kunne få flere vakter på Rema, og det fort som fy! Det bor hybelkaniner i lommeboka og kontoen er nokså skrapa. Men jeg klager ikke! For all del! Det er jo min egen feil...

Sola skinner og jeg tenker stadig at jeg må ut å tæne meg litt. Kommer sjelden så langt siden det er så mange andre ting som kommer i første rekke. Surfe på nettet, se litt på tv, slappe av i senga, ordne litt bilder osv.. Har også gitt meg selv et løfte om at jeg skal trene mer da jeg begynner å nærme meg rullestadiet (når jeg bare kan legge meg ned og rulle i nedover bakken). Det går seg vel til!

2 kommentarer:

Malene sa...

Okey, for du er nært rullestadiet vet du..

christus sa...

Jaja! Hvis jeg ikke er forsiktig. Det er en farlig verden vi lever i!