torsdag 10. juli 2008

Tilbake i Rema-skjorta

Har hatt min andre dag på Rema i dag (etter et friår) og det gikk jo greit. Sitter jo bare i kassa og smiler mens jeg sier: "Pose?" eller "Kvittering?"
Eneste problemet var da halve Polen (eller noe i den duren) kom inn for å handle og det eneste de kan på norsk er "takk". Hvis de tror at jeg kan noe som helst på polsk så tar de grundig feil. Du kan bable så mye du vil, jeg skjønner ikke hva du mener. Heldigvis var det bare plastpose dama ville ha. Så det gikk jo greit.

Har også stått med huet nedi fryseboksen med reker i en halvtimes tid. Var så mye reke-søppel (om man kan kalle det det) at det å finne en reke var like lett som å finne nåla i høystakken. Men super-Menne fikser alt!

Nå blir det vel snart køyings på meg siden jeg skal tidlig opp og dra til Lier. Skal jobbe hos fatter'n i hele morgen, men har fri fram til tirsdag (tror jeg) så skal ikke klage!

3 kommentarer:

Malene sa...

Reker er rare hele veien. De er rosa og har helt usaklige øyne.

Sannah sa...

dette minner meg litt om en opplevelse i fjor. Når noen russere snakket til meg på russisk, sjölvklart. Oppgitt over at jeg ikke skjønte hva de sa, gjentok de seg igjen. Jeg måtte jo være idiotisk, de snakket i det minste litt saktere den andre gangen.

christus sa...

Ikke sant. Du burde skjønt det da. Jeg mener.. haaaallooooo.. Alle språk blir som norsk hvis en bare snakker litt saktere!