onsdag 16. juli 2008

Ung og dum. Eller bare dum..?

Det har vært en tid nå hvor mobilen min har vært fullstendig dust. Fant etterhvert ut at det kanskje var greit å sende den på reparasjon. Lørdag tok jeg turen inn til Drammen for å snakke med folka på Telekiosken. Men siden jeg ikke hadde med kviteringa (siden mobilen er kjøpt på nett) måtte jeg hjem, skrive ut kvitering og komme tilbake. Noe jeg gjorde i dag. Stressa som bare faen løp jeg rundt her hjemme med alt mulig annet før jeg løp gjennom dusjen og videre ned til bussholdeplassen. På vei ned fant jeg ut at jeg hadde glemt bankkortet. Men det var ikke så nøye, jeg hadde jo kontanter til bussen og trengte sikkert ikke bankkort for å levere mobilen til reparasjon. Så feil kan man ta... Da var det bare å snu, ta bussen hjem og sitte hjemme å furte fordi jeg nå har vært i Drammen to ganger for å levere mobilen og jeg sitter fortsatt her med den dumme lille dingsen som ikke funker. Konge! Men på fredag skal jeg tilbake. Og da skal jeg fader-sprette-meg ta med både faktura, bankkort, pass og alt mulig! Og mobilen da. Den er kanskje litt kjekk å ha med!

3 kommentarer:

Malene sa...

Ååå.. Dette vet jeg alt om... Du får gi dem en på trynet neste gang.

..og en på tåa.

christus sa...

Will do! Og kanskje et fotavtrykk på rompa.. Hvem vet?!

Anonym sa...

Åh, herregud, så irriterende! Du har min medfølelse.