onsdag 29. oktober 2008

Bloggutfordring

Jeg har allerede blogget litt i dag, men siden jeg er på en skikkelig bloggbølge kan jeg godt blogge en gang til! Dette gjør jeg mest fordi Ingvill har utfordrett meg til å svare på en rekke spørsmål. Jeg vil også nevne at jeg har hatt et kjapt besøk av godeste Linda Toon, og at det var ordentlig koselig. Over til Ingvills utfordring:

1. Ville du hatt ølmage, eller aldri barbert deg igjen?
Jeg hadde definitivt gått for ølmage. Da har jeg jo alltid et sted å sette ølflaska!

2. Hva er ditt favoritt banneord?
Det er vel heller ei lita regle som kommer helt av seg selv uten at jeg tenker no særlig over det: Faen i hælvettes jævla forpulte dritt et-eller-annet (evt skap hvis jeg skaller i skapdøra osv)

3. Hvilken ost liker du best?
Gräddost. Den som er pakka i rød plastikk. Og smelta ost. Det er nam!

4. Har du gjort noe ulovlig? I så fall, hva?
Som Sannus har også jeg lastet ned skummelt mye musikk. Og eple/jordbærslang.

5. Tar du din personlige hygiene alvorlig?
Personlig hygiene...? Jeg tror ikke jeg skjønner spørsmålet..
Jeg syns det er digg å lukte litt annerledes...

6. Hva slags mat på burger king foretrekker du?
Cheeseburger. Nevnte jeg at jeg liker smelta ost..?

7. Har du et godt forhold til kollektiv transport?
Relativt godt forhold, selvom jeg syns det er kjipt å bruke halve lønninga på busskort osv.

8. Hva ville du helst gjort av å sutte på nesen til Gerard Depardieu (sjekk ut bilde, hvis du ikke vet hvem det er), eller hatt en finger på hver hånd?
Jeg hadde vel helst sutta på nesa til Gerard, A.K.A. Obelix. Det trenger jeg hverfall bare å gjøre en gang...

9. Liker du Charter-Svein? Begrunn.
Jeg må vel nesten svare ja. Mest fordi han har mekka den fantastiske "Kongen av Mallorca"-sangen, og det minner meg om Stine. På en positiv måte altså..

10. Ville du spist en levende bille for å redde en venn i trøbbel?
Mest sannsynlig hadde jeg gjort det.. Jeg forventer at denne vennen spanderer en god middag (uten biller) og en kinotur. Gjerne en jorda-rundt-reise eller sydentur..

Jeg stiller samme spørsmål til søster'n

Ingen kommentarer: