torsdag 16. oktober 2008

O'hoi

Nå har jeg byttet til piratengelsk på facebook. Jeg liker det, selvom jeg ikke skjønner halvparten av det som står. Men veit jo hvor det meste er, så det går bra!
Anyways. Jeg har hatt en over gjennomsnittet bra uke til tross for en snikende forkjølelse. Men det går nok snart over, så det er ikke så nøye. Har skjedd lite spennede på skolen, og lite spennende ellers og igrunn. Bortsett fra at jeg pynta sjefens kontor med plakater på lørdagen. Var litt ekstra nervøs før personalmøtet i går, men han sa ingenting, så da regner jeg med at det ikke gjør noe. Det er jo ikke sikkert han har sett det, han er jo tross alt mann!
Jeg lever et fantasisk kjedelig liv... Huff.. Jaja. Det blir nå hvertfall action på lørdag. Da er det høstfest på sammfunnshuset. Jeg skal stå i baren, så det blir lite øl på denna jenta! Mest sannsynlig blir det lite øl på resten av folka og siden jeg ikke er den mest erfarne bartenderen. Får bare håpe at det går bra.

Vil forøvrig oppfordre min(e) leser(e) til å sjekke ut Nemi
Det er jo en av de beste tegneseriene!

3 kommentarer:

Sannah sa...

jeg antar at du ikke pynta med halvnakne damer? da hadde han sett det (han er jo tross alt mann...)
piratengelsk?! går det an? fo shoe?

christus sa...

Ikkeno nakne damer gitt.. Da hadde han vel sitti på kontoret HELE tiden og ikke bare 3/4 av tiden...
Pynta med reklamepapp fra butikken. Ble veldig fint altså.

Pirat engelsk ja! Det er the shit lizm! Gå på Settings -> language og scroll til du finner English (pirate), tror jeg.

Silje Elisabeth sa...

blir nesten litt stolt a deg jeg storesøstern min... tjener cash på ¨å selge øl istedenfor å bruke dem på det samme;) WAY to GO:D

kanskje det blir meg som må hente deg på fest/ jobb neste gang jeg er hjemme også;) hadde vært no deT:P

jeg skal foresten skifte til pirat engelsk for det virker suuperkult:d

og du må pelle rompa de opp hit snart! også må du foresten oppdatere på bloggen litt oftere;)

løøøøv ya<3