torsdag 30. oktober 2008

*blank*

Nå har jeg akkurat stressa som en vårkåt elg i parringstida for å gjøre ferdig en mediaoppgave. Og ferdig, det ble jeg! Resultatet er kanskje ikke av de beste, men jeg har hvertfall levert! Uansett.. Vi har fått en ny oppgave og skal skrive essay, kronikk eller kåseri som skal leveres neste uke. Det er viktig å velge et tema som det kan skrives mye om, og som jeg interesserer meg for. Og det er der det stopper opp. Jeg har ingen saker jeg brenner for. Ingenting jeg klarer å samle nok tanker rundt for å få et brukbart resultat. I tillegg er jeg selverklært hjernedød for tiden og totalt blottet for evnen til å konsentrere meg. Det er ingen tvil om at jeg må skrive kåseri, det er det eneste jeg har mulighet til å få til..

Til slutt har jeg en liten bønn til dere lesere:
Hvis dere har noen gode temaer jeg kan skrive om så værsåsnill å sleng inn en kommentar. Med deres hjelp kan det være jeg klarer å skrible ned noen velvalgte ord.

3 kommentarer:

Ida Emilie sa...

Skriv om folkehøgskole. Eller en dag på fhs. Du er god på kåseri

Anonym sa...

enig. viktigheten av å gå på FHS.kåseri. you go girl.

christus sa...

Vel.. jeg har faktisk vært fryktelig kjedelig og valgt kollektivtrafikk. Vet ikke hvordan jeg skulle bygget opp et kåseri om FHS....