torsdag 6. november 2008

Jeg er flink

Dette avsnittet er en hyllest til ingen andre enn meg selv. Nå er jeg ferdig med bildene til oppgaven om lys. Mangler bare å skrive refelksjonsnotat, noe jeg kan gjøre på båten etterpå. Har skrevet 1. utkast på kåseri og er godt i gang med 2. utkast (fikk forøvrig skryt av lærern). Fikk tilbake en matteprøve som gikk bedre enn først ventet. Så nå er jeg fornøyd. Hurra for meg!

Sånn, da var det overstått. Sitter nå på skolen og venter på at klokka skal bli 3 så jeg kan dra til Danmark. Jeg skal nemlig i bryllup på lørdag. Jeg vet ikke hva det er, men jeg er alltid kjempenervøs før sånne ting. Hva skal jeg ha på meg? Går det greit å gå i bukse (fordi jeg hater kjoler)? Gave? Det er bare syyykt stress og det er like før jeg kaster opp litt. Men som regel går det bra. Denne gangen kan jeg hvertfall gjemme meg bak et kamera! Også slipper jeg å gå i kjole. Herlig!

5 kommentarer:

Ida Emilie sa...

Du burde kjøpe deg en fin (dame) dress! Så kan du ha den i alle anledninger. Også setter du opp håret ditt i en klype, så blir alt fint. Sko: gjerne høye heler) Eller er jeg veldig stolt av deg, som har klart deg så bra på skolen! Men ikke hvil på laubærsbladene, stå på!

Anonym sa...

Flinka! Nå mangler det bare en søt minikjole og høye heler, så er du som et helt nytt menneske :p

christus sa...

Det ble skjorte og bukse gitt. Også ble det faktisk høye hæler(!!!)
Jeg har ikke lyst til å bli et helt nytt menneske, syns dagens hårklipp gjorde susen.

Anonym sa...

Du er flink! har sett det albumet på facebook, og lurte på om "lillebror" (?) var din lillebror..?

christus sa...

Ja, det er indeed min lillebror.. Selvom han har blitt nokså stor sånn helt plutselig.