tirsdag 18. november 2008

Bortgjemte minner

Hvert år glemmer jeg det.
Jeg tenker på det av og til, men jeg glemmer det alltid på selve dagen.
Glemmer hvordan jeg for 7 år siden ble vekket av denne uvirkelige nyheten.
Jeg gjør det ikke med vilje, det bare skjer.
Men i år husker jeg det.
Husker hvordan jeg så meg selv gråte mine modige tårer mens mamma fortalte hva som hadde skjedd.
Husker hvordan pappa knakk sammen i armene til mamma, selv om de har vært skilt i mange år, og fortsatt ikke snakker noe særlig med hverandre.
Jeg vil ikke huske hvor vondt det var, men jeg vil ikke glemme det som kunne vært. Jeg vil aldri glemme deg, veslebror.
Selvom du aldri fikk oppleve gledene ved livet.

5 kommentarer:

Malene sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Malene sa...

Off, sånnt er trist, rett og slett:/ Han hadde sikkert vært en kul fyr, siden han han hadde vært broren din:)

Anonym sa...

Ikke alltid livet er like rettferdig gitt :/ Leit å lese..

<3

Gunhild sa...

:( så forferdelig trist...tenker på dere..det var fint skrevet, christine...

Silje Elisabeth sa...

:( han skulle vært 7, klarer ikke glemme den dagen vi fikk vite det:(