søndag 22. februar 2009

En kjapp oppdatering

Okei. Jeg er sinnsykt treig, og jeg vet det. Men her er hvertfall en liten oppdatering:

Jeg har drikki kaffe med Lis (som jeg ikke har sett på tre uker, siden hu har vært på Gran Canaria, og jeg har vært hos Guro), og ellers jobba litt. Nå er vinterferien snart over og jeg må tilbake på skolebenken igjen. Heldigvis er det bare 6 uker til påskeferie. Og da er det mulig det blir en tur til Bergen, folkens!

Helt til slutt vil jeg bare dele en liten hendelse med dere. Jeg tok bussen til jobben i går (det tar kanskje 20-30 min å gå, men det snødde sånn og jeg hadde en del ting jeg måtte ordne først), og på bussen satt det en litt eldre fyr. Tror du ikke han satt å nippa forsiktig til en øl mens han håpa at buss-sjåføren ikke så han?! Joda! Det spesielle med det her er selvfølgelig at jeg begynte på jobb kl 11 i går.. Og at jeg tok bussen 10.15... Så han begynte liksom nokså tidlig da.

Det var alt for nå.. Her er forøvrig et lite bilde.. Bare for kos...

Ingen kommentarer: