torsdag 26. februar 2009

Kjip uke #1

Nå er tiden inne for å vise fram den negative jævelen jeg er. Den uka her har uten tvil vært den verste uka på lenge. Dagene blir bare kjipere og kjipere og jeg har mest lyst til å legge meg under dyna, og bli liggende til uka er over. Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor alt skal skje samtidig. Ja, her kommer en liste:
Foreldra mine er mongo.
Nettet slutter å funke, og jeg får skylda for det, selv om jeg ikke har gjort noe.
Foreldra mine er enda litt mer mongo.
Jeg tryna så jævlig på vei til bussen.
Folka mine velger helt feil tidspunkt til å være vanskelig.
Alle filene mine på pc’n på skolen blir erstattet av noen andres filer.

Jeg har en kvalm følelse av at alt dette er min feil, og at det er karma som slår tilbake. Men jeg er ikke helt sikker på hva jeg har gjort for at alt dette skal komme samtidig..
Nå skal jeg sette meg og gjøre lekser siden jeg ikke får gjort noe i mediefag fordi ingenting er her. Great….

Ingen kommentarer: