torsdag 12. februar 2009

Skiiiiii og V-Day

I går sto jeg på ski. Frivillig kledde jeg på meg alt jeg har av vinterklær og tusla ut i 10- grader. Det var groteskt kaldt, og jeg var sikker på at jeg kom til å fryse fast i løypa ett eller annet sted. Men, naturlig nok, ble jeg nokså varm mens jeg staka meg bortover. Søstrene mine og Tom fulgte tett etter, og vi tura vel rundt i skauen i en drøy time før det var tid for hjemreise. Det var vanvittig deilig å komme hjem, legge seg under dyna og føle varmen som sakte men sikkert sprer seg i kroppen. En fin tur var det jaggu og! Det kommer (mobil)bilder så fort jeg får lagt dem inn.

Sånn ellers har jeg blitt ferdig med bildene til foto-oppgaven, stått en halvtime ute i kulda (i dag tidlig, fordi jeg ikke rakk bussen og måtte vente på neste. Heldigvis kom Ine og jeg fikk sitte på med henne) =)

Ingen kommentarer: