mandag 2. februar 2009

Jeg kom på noe!

I forbindelse med min ny-valgte vei for fremtiden har jeg grepet sjansen til å være lærer for en dag! Dette finner sted i morgen. Jeg skal, sammen med fire andre voksne/foreldre, ha et opplegg for klassen til lillesøstra mi (4. kl). Jeg er veldig spent, og noe nervøs, siden jeg ikke aner hva vi skal gjøre. Jeg skal bare møte opp kl 08.00 i morgen tidlig og hjelpe til der det trengs. Det kan jo bli spennende.. Nå ser det ut som om pc'n min begynner å komme seg litt, men det trodde jeg sist gang og..

Hmpf.. Akkurat i det jeg skrev dette kom det opp en greie om at ett eller annet er galt. Sjokk...

Uansett så kommer jeg med en oppdatering i løpet av uka om hvordan det gikk på barneskolen. Tjohei!

2 kommentarer:

Gunhild sa...

Spennende ;) Hvordan gikk det..?

christus sa...

Det gikk veldig bra. Jeg gjorde egentlig ikke så mye, siden det ikke var mitt opplegg. Har veldig lyst til å dra tilbake en annen gang og ha eget opplegg..