tirsdag 10. februar 2009

utfordring

Jeg har blitt utfordret av Guro og Ida:

1. Gå inn på mine bilder/mapper.


2. Velg den 6 mappen.


3. Finn det 6 bildet.


4. Sett inn bildet på bloggen og skriv litt om det.


5. Inviter 6 nye – link og gi beskjed om utfordringen til dem.




Dette bildet er fra bryllupet til tanta mi i oktober.
Folka på bildet er Michelle, pappa, Tina, Liv og Frida(i rosa nærmest kameraet).
Den hvite bygningen er Bangsbostrand Museum i Frederikshavn, Danmark.
Og ja, vi er på vei inn til vielsen (dokumentsigneringa).

Jeg utforder:
Silje
Sinéad
Sannah
Maija

Veit det skal være 6 stk, men jeg tror alle de andre har blitt utfordra...

2 kommentarer:

Malene sa...

Jesus kristus, hvorfor var ikke du på reunion?

christus sa...

Jeg er mongoblakk... Men skulle veldig gjerne vært med...


Note: Det var i november og ikke oktober, jeg gidder ikke gå inn for å redigere den bittelille feilen..