søndag 21. desember 2008

God jul a!

Hei og hå!

Det går bare lenger og lenger tid mellom hver gang jeg skriver, men denne gangen har jeg faktisk en nokså god grunn. Jeg har vært sjuk og har ikke gjort annet enn å sove, stort sett. Men nå er jeg klar for jul. Skikkelig klar! Eller ikke skikkelig enda, jeg mangler fortsatt et par julegaver.. Men det blir det forhåpentligvis en ordnings på i dag. Er bare et par stykker som mangler, så det skal nok gå bra. Det blir uansett ikke jul før på julaften. Fatter’n, Silje og jeg turer ikke til flatlandet før på tirsdag (altså lille julaften) og er i land onsdag (that’s right, PÅ julaften). Her skal det ikke være jul før det er absolutt nødvendig. Det er sikkert og visst. Greit, hadde jeg vært hjemme at jeg sikkert jobba på julaften, men bare til 13.00 og jeg hadde fortsatt rukket å spise grøt, se Disney på tv og ikke minst få med meg grevinnen og hovmesteren på lille julaften. Men ikke i år… Men det skal nok gå.. Det blir da julehygge selv om grevinnen og hovmesteren er erstattet av foreldrene til stemoren min. Men det går bra. Jeg skal hjem til mor den 27 og feire mer jul. Også er det plutselig neste år.
God jul folkens!!!

1 kommentar:

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.