onsdag 3. desember 2008

Jeg er negativ og grinete. Hurra for meg....

Det lille blaffet av konsentrasjon jeg fikk i forrige uke har nå forsvunnet og jeg har isteden nådd nye høyder av irritasjon og hat av skolen. Det er to uker og tre dager til juleferie. Det er, etter min mening, alt for lenge.
I dag er forøvrig en skikkelig ubrukelig dag. Og den har såvidt begynt. Jeg tror ikke jeg har vært så sur og gretten på lenge. Klarer ikke konsentrere meg, og tanken på alle stedene jeg kunne vært gir meg en trang til å sette meg på en buss og håpe at jeg havner der jeg helst vil være.
Nei, nå er jeg fryktelig negativ.. Gleder meg bare til denne dagen er over. Da er jeg nok et skritt nærmere mandag, som jeg faktisk gleder meg til (selv om det er skole). Men først skal jeg lage en sammensatt tekst om opplysningstiden. For en fantastisk teit oppgave vi plutselig fikk slengt på pulten.. Jaja..

3 kommentarer:

Sannah sa...

hehe...du må iallefall huske på at det er Ingen som er motivert hele tiden!

christus sa...

Det er sant! Men men. Jeg er hvertfall nesten ferdig med teksten. Nå må jeg bare finne litt bilder og finpusse før jeg leverer

Silje Elisabeth sa...

Stolt av deg søss!!! du klarer det.. jeg klarte det jo!! sa jeg at jeg gikk opp en karakter i gym?? fikk 4 og nytt vitnemål:D:D