torsdag 11. desember 2008

trøtt

I dag er jeg trøtt. Skikkelig trøtt.. I går sovna jeg mens jeg snakka i telefonen, tror jeg (unnskyld, Guro). Jeg merker nå at jeg burde lagt meg lenge før jeg gjorde. Men men.. Det er sånt som skjer. Dagen i dag starta ikke med et brak akkurat. Litt smågretten, men mest trøtt. Jeg skal ærlig innrømme at jeg banna som en helt på vei til bussen i dag. I går gikk jeg denne strekningen fire ganger. To ganger opp, og to ganger ned. Jeg vet derfor at det er helt på trynet griseglatt. Men jeg vet også hvor det ikke er is, det kan man jo se. Problemene startet da jeg åpnet døra og så snøen dale stille ned fra himmelen for å skjule den glatte isen. Helt herlig… Jeg tusla stille nedover til bussen mens det ene fy-ordet etter det andre føyk gjennom hodet mitt. Denne gangen var jeg heldig. Jeg tryna ikke én eneste gang! Men det var nære på en god del ganger. Så nå håper jeg bare at all isen og snøen smelter i løpet av dagen, og at det kommer ny snø i morgen eller i natt. Jeg liker snø, men jeg liker ikke is. Og jeg liker hvertfall ikke is med snø på toppen!

Så nå sitter jeg her. Trøtt som juling og litt sulten. Kroppen min sitter her i hvert fall. Hjernen min har for lengst rusla hjem til senga mi og sover søtt. Tanken på at jeg skal på jobb etterpå gir meg grøsninger og tanken på en ny skoledag i morgen gjør meg litt kvalm. Men jeg overlever. Jeg vet at helga blir koselig, så jeg er hæppikid fordi det ikke er mandag. I tillegg er denne dagen egentlig ganske rolig. Bare sitte ved pc’n og lage webside (noe jeg selvfølgelig sliter med, ikke minst fordi jeg ennå ikke har skrevet fagteksten, og hele driten skal leveres på tirsdag), og redigere bilder (jeg har bare tatt halvparten, men det er bedre enn ingen).

Sinéad dro hjem i går forresten. Eller.. Hu skulle egentlig hjem, men endte opp hos kjæresten i Oslo. Jaja, det er sånt som skjer! Nå skal jeg få i meg litt mat og slappe av i et kvarter (fordi vi har et kvarters pause) før jeg begynner med bilderedigering. Joy!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Du er ikke eneste som var trøtt i dag altså.. Forsov meg først til jobb, så sovna jeg på jobb og fikk ikke gjort halvparten av det jeg skulle gjort en gang.. Whoops

Jæjæ, jobb i morgen igjen - så tidlig i seng i kveld! (på oss begge tror jeg :p)

Silje Elisabeth sa...

hehe
jeg slokna etter kjøretimen.. men eyy jeg hadde hvertfall kjøretime da.. sov de forbanna 3 timene.. å nå får jeg vell neppe sove med det første*sjakktrekk* eller ikke.... bra du kommer deg gjennom søstern.. ikke lenge igjen til jul nå:D glad du skal være med meg i jula:D

Anonym sa...

Silje; Det kaaan jo ha vært et sjakktrekk.. Et veldig dårlig sjakktrekk bare :p

christus sa...

Ja, nei.. Det var vel ikke akkurat noen H4 det der, Silje...

Anonym sa...

hva skjer med at du plutselig hadde fancy header?! min fra paint så med ett så mye mindre bra ut..

christus sa...

Det er bare fordi jeg hadde lite å gjøre + at jeg har Photoshop....