søndag 15. august 2010

Ferieslutt

Om et par timer skal jeg legge meg i senga og prøve å lade opp til jobbstart. Jeg har hatt ferie i en hel, deilig uke. Egentlig hadde jeg tenkt ut en hel haug med ting jeg skulle gjøre i ferien. Men jeg fant fort ut at det var mye mer behagelig å ikke gjøre noen ting. Eller... Litt fikk jeg gjort da. Et av måla mine var å bli ferdig med å pakke ut. Og det er jeg (nesten). Men stort sett har mesteparten av tiden min gått med til å slappe av, lade opp, sove lenge og bare nyte livet. Deilig har det vært!
Men jeg skal innrømme at det skal bli litt godt å komme tilbake på jobb. Jeg har mye mer energi når jeg står opp tidlig og har ting jeg skal gjøre. Er vel helst derfor jeg har vært så daff i ferien. Fordi det ikke var noe jeg MÅTTE gjøre.
Neste helg skal vi ha innflyttingsvors. Også er det Elvefestivalen. Jeg skulle gjerne vært der. Meeeen, pengene burde heller spares og brukes fornuftig (jeg misliker å være voksen). Hvis noen har en Elvefestival-billett å gi bort så vet dere hvem dere skal kontakte :p

Nå tror jeg jammen jeg skal sette meg ned med en god bok (den jeg egentlig skulle lese i ferien. Foreløpig er jeg på kapittel fire eller noe sånt...) og nyte de siste timene med ferie før hverdagen røsker tak i meg igjen.

Ingen kommentarer: