lørdag 14. august 2010

Shitfaced.com

Jeg ble ringt opp fra jobben i går. De lurte på om jeg kunne jobbe. Jeg hadde sagt fra at de bare kunne ringe hvis det var krise, jeg skulle ikke reise bort i ferien min og jeg kunne jobbe hvis jeg ikke hadde planer. Det var med tungt hjerte og dårlig samvittighet at jeg sa nei til å jobbe. Jeg hadde rett og slett ikke tid. Alt som jeg hadde planlagt å gjøre i ferien hadde jeg utsatt til i går. Så det passa veldig dårlig. Skal ærlig innrømme at det i tillegg frista fryktelig lite å jobbe nok en fredagskveld. Jeg jobber nemlig hver eneste fredagskveld og er rimelig sikker på at jeg ikke kommer til å ha fri en fredagskveld før i desember. Mest fordi julaften er på en fredag, og butikken bare er åpen til 1 eller noe sånt.

Så da ble jeg hjemme og ble ferdig med nesten alt jeg skulle.
Også fikk jeg en brakavslutning på ferien. Ole hadde invitert noen kompiser på vors, og jeg slang meg på dem. Det ble litt øl og litt drinker her hjemme og litt øl og mye drinker på byen. Det er mest sannsynlig ikke mere sprit igjen i hele Drammen, jeg har drukket alt. Det var hvertfall sånn det føltes da jeg knela foran do og ælja til den store gullmedaljen. Du må ikke tro galskapen stopper der! Neida, i min forferdelig fulle tilstand gikk det opp for meg at jeg trengte psykisk støtte. Så jeg ringte Lisbeth som sov søtt inne på rommet sitt. Hun kom meg til unnsetning, fant bøtte og vann og fikk lagt meg i seng. Jeg insisterte på at jeg måtte ha med tannkremen fordi fyllemårraånde er særdeles udigg. Så jeg våkna med bøtte ved siden av senga og tannkremen stående på nattbordet.
Deilig!

Syns forøvrig jeg gjorde en god jobb klesmessig i går. De som kjenner meg vet at jeg aller helst hiver på meg en litt for stor olabukse og en hettegenser, men i går slo jeg ut håret og lånte bukse av Lis. Dress to impress!


Etter maaaaaaange timer i senga med Friends på skjermen var formen endelig litt bedre. Sånn at jeg orket å stå opp og komme meg til butikken. Jeg gikk tom for melk i dag, og melk er et must dagen derpå. Så da putra jeg avgårde til butikken og der, ved inngangen sto min fremtidige sykkel.
Er'n ikke fin?

6 kommentarer:

annem sa...

Haha, din homo! <3<3<3

christus sa...

Homo kan du være sjøl!!! <3

annem sa...

Jepp. Du kledde buksa, forresten.<3<3<3

christus sa...

Takk =) Det er Lisbeth sin. Ingen av mine passer lenger. Ser ut som jeg har bæsja i buksa uansett hva jeg har på meg. herlich
<3<3<3

annem sa...

Haha. Kjøpe nye?? <3<3<3

christus sa...

Hvis du sponser. Jeg er blakk som ei kjerkerotte om dagen :p Dessuten hater jeg shopping. Hvis jeg ikke finner det jeg vil ha i løpet av 10 minutter så er det ikke verdt det! <3<3<3