torsdag 26. august 2010

Kosedag i Svelvik

Doggen og jeg ble plukka opp hjemme i dag og kjørt til Svelvik. Her har vi hatt en ordentlig slappe-av-kveld.
Har sett gjennom mange hundre bilder og bestemt meg for at neste år, da skal jeg være med mamma og de på camping-ferie. Det ser så fryktelig koselig ut!
Også tror jeg kanskje at jeg har bestemt meg for hva jeg skal bli når jeg blir stor. Men er ikke 100% sikker ennå..

Ja, også har jeg mekka ny banner. Ikke noe stort, bare klipp og lim egentlig. Men det duger!

Fant skolebilde fra klasseturen til Polen vinter'n '06 (tror jeg). Glad jeg har forandra meg pittelitt siden da. Når jeg ser det bildet her skjønner jeg hvorfor folk så rart på meg..

4 kommentarer:

Mria sa...

Ooh, Polen! Har du mange bilder derfra? For jeg har ingen. :p

christus sa...

Jeg tror jeg har en del på hard-disken, uten å si noe for sikkert. Det her fant jeg bare på pc'n til mamma..

mria sa...

Aha, i see. Nå håpet jeg nesten du hadde noen. Lurer på hvordan jeg så ut på den tiden, og har en mistanke om at det ikke akkurat var så bra! :p

christus sa...

Tror kanskje jeg har de på en cd et eller annet sted. Men er ikke helt sikker. Kan prøve å se til uka, men da må du nesten minne meg på det.. Teflon-hjerne vettu..