mandag 30. august 2010

Slow

Det er meg. Treig. Syyyyykt treig.
Jeg er ennå ikke ferdig med å pakke ut. Har gått gjennom alt og sortert ut det som skal på loftet (og fått det opp på loftet), men har enda ikke fått alt på plass.
Men en vakker dag kommer ryddegleden over meg. Håper på at det blir før jul...
Også må jeg bestikke noen til å kjøre meg til Ikea så jeg får kjøpt dvd-hyller. Og en litt fin hylle til å ha crap på. Jeg liker hyller. Det ser ikke så rotete ut med en gang ting blir flytta fra gulvet og opp på ei hylle.

En kjent og kjær x-Solborging fant veien til Drammen i dag. Hvem hadde trodd at Bergens-patrioten Karoline skulle bosette seg på østlandet for å være lærling?! Alle andre har jo stikki til Bergen for å studere, så på tide at noen kom hit og igrunn.
Kos var det nå i hvertfall! Kaffe på Moa Moa med Lis, Carine og Karoline etter jobb og hjem til pommes frites svøpt i baernaise. Mmmmmm.

Ja, forresten! Det var hunde-utstilling på travbanen i går og da er noen gratulasjoner på sin plass:

Grattis til Trude, Per og de firbente som herska i chihuahua-ringen.
Og selvfølgelig til Victoria og Tila'n min som viste publikum hvordan det skulle gjøres i barn og hund. Og ja, jeg er ufattelig stolt av begge to!

Over og knut!

PS. jeg lette som en helt etter avtaleboka mi i sta. Fant den ikke, men fant en uåpna snusboks. Lykke for en med skrapa konto og lønningsdag i morgen. Små gleder. Gotta love it!

1 kommentar:

Mria sa...

Jeg liker egentlig bernaise-saus jeg og. Men, jeg har ikke så lyst på det nå om dagen. Hvorfor? Fordi jeg hadde kastet rester av sausen i matavfall-søpla, og når jeg skulle gå ut med den, så luktet det skikkeliiig ekkelt av den gamle sausen. Så, jeg anbefaler deg å ikke gjøre det samme, hvis du ønsker å beholde gleden av å spise litt bernaisesaus.